Yararlı Linkler

Opencart tema yükleme



Her içerik yönetim sisteminde olduğu gibi opencart'ta da hazır temalar ekleyip düzenleyebiliyoruz.Temalarını internetteki kaynaklardan ya da opencart'ın sitesinden indirebilirsiniz.
Tema klasörü catalog/view/themes 'dir.Tema yüklemek için tema dosylarımızı bu themes klasörünün içine atıyoruz.Tema dosyalarını attıktan sonra panele girip Sistem-Genel Ayarlar-Düzenle deyip Mağaza sekmesini açtıktan sonra aşağıdaki "şablon seçiniz" kısmından yüklemiş olduğumuz şablonu şeçebiliriz.
Tema kurulumunu bu şekilde yapabiliriz.
Eğer sayfa içerisinde silmek ya da düzeltmek istediğimiz kelime ya da cümle olduğunda Catalog-Language-Turkish uzantısını izleyerek değiştirmek istediğimiz bölümün dosyasına gelip php dosyasını bulup bu php dosyasından değiştirebilirsiniz.İngilizce için ise English klasöründen ilgili dosyayı bulup değişiklik yapabilirsiniz.
Hoşuma giden birkaç opencart temasını sizinle paylaşmak istedim.

Black & Blue





















Download:
http://www.opencart.com/index.php?route=extension/extension/info&extension_id=4066&path=1&filter_license=0


Cooffee Oskar


















Download:http://www.opencart.com/index.php?route=extension/extension/info&extension_id=7674&path=1&filter_license=0

Yorum Gönder

2 Yorumlar


  1. paylaşımlarınız için tşkler.

    bir paylaşımda ben yapmak istedim.
    inşallah işinizi görür

    Opencart theme
    http://reliabledownloads.org/file/05776c9

    YanıtlaSil
  2. paylaşımınız için teşekkürler, uzun zamandır opencart kullanmıyorum onun yerine kendim kodluyorum ama işine yarayan arkadaşlar olur.

    YanıtlaSil